Capisce i vantaghji è l'usi di "Bentonite Waterproof Blanket"

Cosa hè a manta impermeabile di bentonite fatta di:
Permette prima di parlà di ciò chì hè bentonite.Bentonite hè chjamatu montmorillonite.Sicondu a so struttura chimica, hè divisu in calcium-based è sodium-based.A caratteristica di a bentonite hè chì s'infla cù l'acqua.Quandu a bentonita basata in calcium swells with water, pò ghjunghje à u so propiu voluminu.A bentonite di sodiu pò assorbe cinque volte u so propiu pesu quandu si gonfia cù l'acqua, è a so espansione di u voluminu righjunghji più di 20-28 volte u so propiu voluminu.Perchè u coefficient di espansione di a manta impermeabile di bentonite di sodiu hè più altu, hè avà usatu più spessu..U bentonite di sodiu hè chjusu à mezu à dui strati di geosintetica (u fondu hè geotextile tissutu, è a suprana hè geotextile di filamentu curtu), chì ghjoca un rolu di prutezzione è rinfurzamentu.U materiale di a manta fatta da punzona di agulla non-tessuta face chì GCL hà una certa forza di taglio generale.

jhg (1)

Vantaghji di a manta impermeabile di bentonite:
1: Compattezza: Dopu chì a bentonite di sodiu si gonfia in l'acqua, formarà una membrana d'alta densità sottu a pressione di l'acqua, chì equivale à 100 volte a compattezza di argilla di 30 cm di spessore, è hà forti proprietà di ritenzione d'acqua.
2: Impermeabile: Siccomu a bentonite hè presa da a natura è aduprata in a natura, ùn sarà micca invechjate o corrode dopu un bellu pezzu o l'ambienti circundante cambia, cusì u rendiment impermeabile hè longu.Ma ùn pò micca esse usatu in i prughjetti d'impermeabilizazione è anti-infiltrazione di suluzione d'elettroliti d'alta concentrazione.
3: Integrità: l'integrazione di a manta impermeabile di bentonite è l'ambiente di fondu.Dopu chì a bentonite di sodiu si gonfia cù l'acqua, forma un corpu compactu cù l'ambienti di u fondu, pò adattà à u stabilimentu irregolare, è pò riparà crepe in a superficia interna in 2mm.
4: Prutezzione verde è ambientale: Siccomu a bentonite hè presa da a natura, ùn hà micca affettatu l'ambiente è l'omu.
5: Impattu nantu à l'ambiente di custruzzione: Ùn hè micca affettatu da i venti forti è u clima fretu.In ogni casu, per via di a pruprietà di gonfiore di bentonite in cuntattu cù l'acqua, a custruzzione ùn pò micca esse realizatu in i ghjorni chiusi.
6: Custruzzione simplice: Paragunatu cù altri materiali geotecnici, a manta impermeabile di bentonite hè simplice di custruisce è ùn hà micca bisognu di saldatura.Solu bisognu di sprinkle bentonite powder on the overlap and fix it with nails.

jhg (2)

U scopu di a manta impermeabile di bentonite:
Adupratu apposta in laghi artificiali, paesaggi d'acqua, discariche, garage sotterranei, custruzzione di infrastrutture sotterranee, giardini di tetti, piscine, depositi d'oliu, cantieri di almacenamentu chimicu è altri prughjetti per risolve i prublemi di sigillatura, isolamentu è anti-perdite, è una forte resistenza à a distruzzione. l'effettu hè eccellente.

jhg (3)


Tempu di post: 29-oct-2021